Ajattelin nyt sitten kertoa itsestäni jotain pikkuisen ihan mielenkiinnon vuoksi, eli olen vuosimallia 85, niin kuin nimimerkistäkin saattaa huomata. Nuori nainen olen siis.

Luonteeltani olen hiljainen, rauhallinen, iloinen, luotettava nuori nainen.

Harrastuksiini kuuluu lukeminen, ulkoilu, kirjeenvaihto, musan kuuntelu, joskus valokuvaan ja joskus piirrän vaikka piirtämisessä en hyvä olekaan.

Asustelen pikkuisella paikkakunnalla lounaisessa suomessa. Täällä on ihan mukavaa kaikkine maalaismaisemineen, mitään en vaihtaisi pois.

Mutta siinä nyt jotain tietoa minusta, jos joku nyt näitä sattuu lukemaan, kommenttia saa vapaasti laittaa, sitten kun olen jotain tänne kirjoittanut

Tänne aion sitten kirjoitella omia ajatuksiani, kenties laittaa joitain kuvia joita olen napannut, lähinnä kissoistani, maisemakuviakin laittelen, olen myös ajatellut kirjoitella tänne jotain novellin tapaista tynkää, kun tykkään kirjoitella kovasti, jos jotakuta nyt kiinnostaapi lukea :)